سومین جلسه «کارگروه بررسی وضعیت مسکن کارکنان مؤسسه» روز سهشنبه یکم اسفندماه با حضور دکتر مهدی فدائی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و سایر اعضاء، برگزار گردید.
سومین جلسه «کارگروه بررسی وضعیت مسکن کارکنان مؤسسه» روز سهشنبه یکم اسفندماه با حضور دکتر مهدی فدائی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و سایر اعضاء، برگزار گردید. در این جلسه به موضوعاتی در خصوص نحوه برگزاری دورههای آموزشی خانواده و اخلاق، زبان و ادبیات فارسی و نیازسنجی آموزشی مورد بحث و تبادلنظر قرار گرفت که با مشارکت سایر اعضاء کارگروه تصمیماتی اتخاذ گردید.
در این جلسه مقرر شد، ضمن پیگیریهای لازم از شرکت تعاونی مسکن سازمان برنامه و بودجه نسبت به تعیین تکلیف و نحوه ارتباط با این شرکت در خصوص رفع نواقص و احیاء شرکت تعاونی مسکن مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی اقدامات لازم صورت پذیرد. ضمناً اعضاء موافقت کردند در جهت بررسی و شناسایی وضعیت تقاضای ذهنی کارکنان و ضرورت نیازسنجی مسکن، یک بانک اطلاعاتی کیفی با تهیه پرسشنامههای جامع ویژه اساتید و کارکنان در دستور کار قرار گیرد.
در پایان مقرر شد، یک تیم تخصصی در جهت تولید محتوا با بررسی پروژههای مختلف در حوزه مسکن و با توجه به ابعاد و ظرفیتهای قانونی، فنی، اقتصادی، مالی و زمانبندی تشکیل و گزارشات لازم را به کارگروه ارائه نماید.
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی

