En

برگزاری جلسه کارگروه توسعه آموزش و توانمندسازی اعضای غیر هیات علمی

چهارمین جلسه "کارگروه توسعه آموزش و توانمندسازی اعضای غیرهیات علمی موسسه" با حضور معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و سایر اعضاء در روز سه شنبه 1 اسفند ماه در سالن ابن سینا برگزار گردید.

چهارمین جلسه "کارگروه توسعه آموزش و توانمندسازی اعضای غیرهیات علمی موسسه" با حضور معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و سایر اعضاء در روز سه شنبه 1 اسفند ماه در سالن ابن سینا برگزار گردید. در این جلسه به موضوعاتی در خصوص نحوه برگزاری دوره های آموزشی خانواده و اخلاق، زبان و ادبیات فارسی و نیازسنجی آموزشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که با مشارکت سایر اعضاء کارگروه تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

 

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی

 

 

 

 

 

شنبه 5 اسفند 1402
کد خبر: 9509

شبکه‌های اجتماعی

Powered by Tetis PORTAL