چهارمین جلسه "کارگروه توسعه آموزش و توانمندسازی اعضای غیرهیات علمی موسسه" با حضور معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و سایر اعضاء در روز سه شنبه 1 اسفند ماه در سالن ابن سینا برگزار گردید.
چهارمین جلسه "کارگروه توسعه آموزش و توانمندسازی اعضای غیرهیات علمی موسسه" با حضور معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و سایر اعضاء در روز سه شنبه 1 اسفند ماه در سالن ابن سینا برگزار گردید. در این جلسه به موضوعاتی در خصوص نحوه برگزاری دوره های آموزشی خانواده و اخلاق، زبان و ادبیات فارسی و نیازسنجی آموزشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که با مشارکت سایر اعضاء کارگروه تصمیماتی اتخاذ گردید.
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی


