روز شنبه 28 بهمن، هفتمین جلسه شورای فرهنگی کارکنان مؤسسه با حضور دکتر مهدی فدائی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و سایر اعضاء، تشکیل شد.
روز شنبه 28 بهمن، هفتمین جلسه شورای فرهنگی کارکنان مؤسسه با حضور دکتر مهدی فدائی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و سایر اعضاء، تشکیل شد.
در این جلسه اعضاء پیرامون گرامیداشت نیمه ماه مبارک شعبان، میلاد حضرت بقیهاللهالاعظم امامزمان(عج) و ولادت حضرت علیاکبر(ع) و روز جوان پیشنهاداتی مطرح و مورد تبادلنظر قرار گرفت.
همچنین اعضاء موافقت کردند به نحو شایسته از فرزندان محترم کارکنان که در مسابقات نقاشی و عکاسی با موضوع «حماسه ایثار و شهادت» در ایامالله دهه فجر مشارکت داشتند، تقدیر گردد.
در پایان اعضاء جلسه پیرامون فرهنگسازی در خصوص مشارکت حداکثری کارکنان در برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به ارائه پیشنهادات و نقطهنظرات خود پرداختند.
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی
دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات