روز شنبه یازدهم آذرماه، سومین جلسه شورای فرهنگی مؤسسه با حضور دکتر مهدی فدائی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و سایر اعضا تشکیل شد.
روز شنبه یازدهم آذرماه، سومین جلسه شورای فرهنگی مؤسسه با حضور دکتر مهدی فدائی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و سایر اعضا تشکیل شد.
در این جلسه اعضا پس از بحث و تبادلنظر در خصوص ترویج و توسعه برنامههای فرهنگی و ارزشی در مؤسسه بر ساماندهی، اجرا و نظاممند نمودن زیرساختهای فرهنگی تأکید کردند.
اعضا در جهت بهرهمندی همکاران ارجمند از فیوضات معنوی در هنگام شروع کار و آغاز فعالیت صبحگاهی در مؤسسه موافقت کردند که دعای مبارک عهد را که تجلی بیعت با امام زمان (عج) است، به صورت صوتی در کلیه ساختمانهای مؤسسه قرائت شود و با پخش صوت زیبای اذان ظهر و عصر در تمامی ساختمانهای مؤسسه از همکاران و دانشجویان برای اقامه نماز جماعت دعوت بعمل آید.
اعضا در این جلسه پیرامون مسائل مختلف فرهنگی در مؤسسه به ارائه نقطهنظرات و دیدگاههای خود پرداختند و مقرر شد ضمن تهیه آییننامه داخلی برای شورای فرهنگی کارکنان مؤسسه، برنامهها و فعالیتهای فرهنگی در مناسبتهای ویژه سال به ترتیب اولویت طراحی، ارائه و تصمیمگیری شود.
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی
دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات