مراسم بازنشستگی سرکار خانم فرشته داودیان با حضور آقای دکتر فدائی معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و سرپرست معاونت آموزشی و دانشجوئی همراه با حضور جمع کثیری از کارکنان مؤسسه در آخرین روز آبان ماه 1402 برگزار گردید.
مراسم بازنشستگی سرکار خانم فرشته داودیان با حضور آقای دکتر فدائی معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و سرپرست معاونت آموزشی و دانشجوئی همراه با حضور جمع کثیری از کارکنان مؤسسه در آخرین روز آبان ماه 1402 برگزار گردید.
آقای دکتر فدایی ضمن قدردانی از تلاشهای خانم داودیان رئیس اداره نیازسنجی و طراحی دورههای آموزشی در طول دوره همکاریشان با مؤسسه خاطرنشان کردند، یکی از راههای دستیابی به آرامش در محیط کار، یادگیری مستمر است که اثرات آن نه تنها به محیط کار بلکه به خانواده و جامعه نیز تسری مییابد. کارکنان در طول دوره خدمت خود با اتکا به یک نظام یادگیری مستمر، از سرمایههای اساسی یک سازمان محسوب میشوند که نباید پس از بازنشستگی ارتباط شان با سازمان قطع شود. دریافت خدمات مشورتی از سرمایههای انسانی ارزشمند، ضمن سودمندی برای مؤسسه احساس اثربخشی در دوران بازنشستگی را نیز تقویت میکند. ایشان با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری حدود هفده نفر از کارکنان موسسه بازنشست خواهند شد، توجه دو سویه به برنامههای رفاهی برای بازنشستگان محترم و نیز بازنگری در فرایندها و شرح وظایف کارکنان جهت پیادهسازی نظام بهرهوری را ضروری دانستند. در پایان این نشست صمیمانه، هدیهای که از سوی جمعی از کارکنان به رسم یادبود برای خانم داودیان تهیه شده بود به ایشان تقدیم شد.
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی
دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات
